با حضور در دوره مجازي زبان، حرفه‌اي ظاهر خواهيد شد!

۵۶ بازديد

از گذشته تا به امروز، يادگيري زبان انگليسي بسيار مهم بوده و دوره‌هاي مختلفي از سوي آموزشگاه‌ها و مراكز آموزشي داير شده است. دوره مجازي زبان، به دليل درخواست دانشجويان شاغل در تحصيل يا كار، برگزار شده است. همانطور كه مي‌دانيد، بخش زيادي از افراد حاضر در جامعه، اين روزها، زمان كافي براي رفت و آمد و حضور در كلاس‌هاي مختلف را ندارند. برخي به دليل افزايش زمان كاري، بعضي به خاطر عدم دسترسي به مراكز آموزشي معتبر و دلايل متعدد ديگر، ثبت نام در دوره‌هاي آموزش مجازي زبان را بيشتر از دوره‌هاي حضوري مي‌پذيرند.

از همين رو، با توجه به اهميت زبان انگليسي، برگزاري دوره مجازي زبان براي چنين افرادي بسيار كارآمد و نتيجه بخش خواهد بود و ضمناً دغدغه هميشگي آنها را براي يادگيري زبان، حل خواهد كرد.

دوره هاي آموزشي آنلاين آرماني در هر ساعت از شبانه روز با يك اينترنت ساده قابل دسترسي هستند. به همين دليل بهترين گزينه يادگيري زبان وجايگزين كلاس حضوري براي افراد شاغل يا افرادي مي باشند كه ميخواهند به صورت فشرده و به بهترين نحو زبان انگليسي بياموزند يا نمره آيلتس خود را پيشرفت دهند.

 

 

 

توضيحات ايمان مافي “معرفي دوره هاي آنلاين آيلتس آرماني

 

دوره مجازي زبان

اهميت برگزاري دوره مجازي زبان

 

آيا در دوره مجازي زبان، محدوديتي براي يادگيري وجود دارد؟

نكتۀ قابل توجه در خصوص برگزاري دوره مجازي زبان از سوي مركز معتبر زبان آرماني، حذف محدوديت‌هاي زماني و مكاني است. در واقع، به واسطۀ تكنولوژي روز دنيا و همچنين فناوري علوم كامپيوتر، دانشجويان از هر سن و سالي، در هر مكاني كه باشند، امكان حضور در دوره‌هاي مختلف زبان انگليسي را خواهند داشت.

با وجود چنين قابليت‌هايي در كلاس آنلاين زبان، سطح آموزش زبان انگليسي براي تمام افراد جامعه، در سطح پيشرفته و كاربردي پيش خواهد رفت.

هر چند بايد يادآور شويم، دوره‌هاي آموزش زبان انگليسي در مركز زبان آرماني، به صورت كاملاً آنلاين و ترميك برگزار خواهند شد. ضمن آنكه امكان شركت در دوره‌هاي آنلاين آيلتس نيز براي دانشجويان ديگر فراهم شده است.

بنابراين، نگراني از جهت ثبت نام و شركت در دوره‌هاي مبتدي تا پيشرفته نخواهيد داشت.

 

دوره مجازي زبان

حذف محدوديت‌ها در دوره مجازي زبان

 

زمان و تعداد جلسات دوره مجازي زبان، به چه عواملي بستگي دارد؟

احتمالاً بارها در تبليغات مختلف براي آموزش زبان انگليسي، شنيده‌ايد كه “آموزش زبان انگليسي در كمتر از 6 ماه يا آموزش زبان انگليسي به صورت حرفه‌اي در كمتر از يكسال ” عنوان شده است. تيزرهاي تبليغاتي كه تنها در حد شعار قابل توجه مي‌باشند نه به عنوان فرآيند آموزش كاربردي و حرفه‌اي.

متاسفانه بسياري از افراد جامعه، با شنيدن چنين تيزر و شعارهاي تبليغاتي، اقدام به ثبت نام در دوره‌هاي مختلف مي‌كنند و در نهايت هيچ بهره‌اي از آموزش مناسب و مفيد نمي‌برند. به اين خاطر كه بخش زيادي از موفقيت دانشجويان در دوره مجازي زبان، بستگي به فعاليت و ميزان مشاركت آنها خواهد داشت.

 

البته تعداد جلسات هر دوره آموزشي، مانند دوره گرامر يا دوره آموزش زبان عمومي به صورت ترميك، در وبسايت مركز زبان آرماني مشخص شده كه اتمام اين جلسات بستگي به ميزان فعاليت و تمرين دانشجو خواهد داشت. در واقع، اگر دانشجويي روزانه، به تمرين و يادگيري بيشتر بپردازد، مسلماً در مدت زمان كوتاهي، دوره‌ها را طي خواهد كرد. در غير اينصورت، ممكن است بازه طولاني براي يادگيري دانشجو تعريف شود.

راهكار ساده براي جهش در آموزش سريع و آسان در مركز زبان آرماني، شركت در آزمون تعيين سطح آنلاين مي‌باشد. با شركت در آزمون تعيين، دانشجو از ميزان تسلط خود بر زبان آگاه شده و سپس در يكي از دوره‌ها، ثبت نام خواهد كرد.

 

دوره مجازي زبان چه فوايدي براي فراگيران زبان خواهد داشت؟

اگر از جمله افرادي هستيد كه در طول شبانه روز، زمان زيادي را صرف فعاليت در حوزه تخصصي خود مي‌كنيد و زمان كافي براي يادگيري مهارت جديد را نداريد، قطعاً كلاس آنلاين زبان براي شما سودمند خواهد بود. به اين دليل كه براي يادگيري زبان، نيازي به حضور فيزيكي در كلاس يا رفت و آمدهاي پر هزينه و زمان‌بر نخواهيد داشت. ضمن آنكه در هر كجا از موقعيت مكاني يا زماني باشيد، مي‌توانيد از يادگيري زبان انگليسي لذت ببريد.

 

دوره مجازي زبان

فوايد حضور در دوره مجازي زبان

 

دوره مجازي زبان از مزايا و فوايد زيادي برخوردار است كه در اين بخش به برخي از آنها اشاره خواهيم كرد.

  • دسترسي دانشجويان به دوره‌هاي آموزشي با حذف محدوديت زمان و مكان، تنها از طريق اينترنت فراهم شده است.
  • امكان مشاهدۀ چند بارۀ فيلم و فايل‌هاي آموزشي براي دانشجويان جهت آموزش عميق و كارآمد زبان
  • ارتباط و تعامل دانشجويان با اساتيد نخبه و مجرب بهتر خواهد بود. ضمن آنكه، سوالات و ايرادات آموزشي دانشجويان نيز سريعتر رفع خواهد شد.
  • براي فراگيراني كه در سنين پايين هستند، كنترل و نظارت اوليا بر روند پيشرفت فرزندان بهتر شكل مي‌گيرد.
  • آموزش زبان انگليسي در مركز زبان آرماني به صورت كاملاً حرفه‌اي برگزار مي‌شود، دانشجويان مي‌توانند پيش از ثبت نام و انتخاب دورۀ خود، دِموي هر دوره آموزشي را مشاهده كنند و سپس در صورت رضايت از نحوۀ آموزش اساتيد، ثبت نام نمايند.
  • براي حضور در كلاس‌هاي آموزشي آنلاين، شما از قبل امكان برنامه‌ريزي و تمرين بيشتري خواهيد داشت. بنابراين، سطح فراگيري و تمركز شما نيز بيشتر از دوره‌هاي حضوري احساس خواهد شد.
  • به دليل تك نفره بودن دوره‌هاي آنلاين، سرعت و روند آموزش بيشتر بوده و دانشجويان فعال، به نتيجۀ مطلوب و هدف خود سريعتر دست خواهند يافت.
  • آنچه حضور در كلاس‌هاي آنلاين زبان انگليسي را بسيار لذت‌بخش خواهد كرد. استفاده از محيط‌ها و فضاهاي مختلف است كه براي مثال شما مي‌توانيد در اتاق مطالعه، اتاق خواب، در دل طبيعت يا در اتومبيل به يادگيري زبان بپردازيد.
  • حضور در دوره‌هاي ترميك و آيلتس در هر ساعت از شبانه روز، براي همگان فراهم شده است. شما با تهيۀ هر دوره آموزشي، محدوديت زماني براي يادگيري نخواهيد داشت.

 

مهمترين ويژگي دوره مجازي زبان در مركز آزمون آرماني

  • با ثبت نام در دوره‌هاي آنلاين مركز آزمون آرماني شما از صدها آزمون و تست بهره‌مند خواهيد شد كه به صورت تعاملي نيز تمرينات حل خواهند شد. ضمن آنكه، توضيحات مُفَصلي در هر تمرين به شما ارائه مي‌شود. طرح چنين سوالات و تمرين‌هايي تنها به دليل تسلط اساتيد اين مركز به متدهاي جديد آموزش است.
  • امكان ارسال تمرينات به صورت صوتي و نوشتاري براي اساتيد و گروه آموزشي آرماني، فراهم شده است كه اين امتياز، باعث سرعت يادگيري دانشجويان و آگاهي آنها از ميزان فعاليتشان خواهد شد.
  • طرح سوال و پرسش از طريق سايت و دريافت پاسخ از سوي كارشناسان حرفه‌اي آرماني نيز به شكل كاملاً كارآمد و مفيد فراهم شده است.
  • امكان مشاهدۀ دِموي هر دوره آموزشي براي دانشجويان پيش از ثبت نام مهيا شده است كه به واسطۀ تعيين سطح آنلاين و مشاهدۀ دِمو، تصميم گيريِ آگاهانۀ دانشجو براي شركت در هر دوره، بيشتر قوت خواهد گرفت.
  • در قسمتي از سايت كه با عنوان سوالات متداول مشخص شده است، دانشجويان مي‌توانند از مراحل ثبت نام تا نحوۀ حل تمارين، ارسال تمرين، گرفتن برنامه درسي هوشمند و . . . مطلع شوند و به پاسخ برخي از سوالات خود برسند.
  • براي آن دسته از دانشجوياني كه قصد شركت در كلاس آنلاين آيلتس را دارند، سامانه برنامه دهي آيلتس نيز فراهم شده است كه با توجه به برنامه مشخص شده، سريعتر به نتيجۀ آموزش خود برسند.

 

علاوه بر دوره مجازي زبان، چه روش‌هايي باعث افزايش يادگيري زبان خواهند شد؟

براي يادگيري هر مهارتي به ويژه زبان انگليسي، نياز به تمرين زياد خواهيد داشت تا آموزش مباحث، به شكل عميق و كاربردي، نتيجه‌بخش باشد. متاسفانه بيشتر فراگيران زبان انگليسي، تنها به دوره‌هاي آموزشي، تمرينات خود را محدود مي‌كنند. شايد در جلسات اول برگزاري دوره‌هاي آنلاين، تنها حل تمرين و مشاهدۀ چند بارۀ فيلم‌هاي آموزشي كارساز باشد، اما در ادامه با پيشرفت دوره و زبان شما، نياز به تعامل و تمرين بيشتري خواهيد داشت.

بيشتر اساتيد خبره و مجرب، علاوه بر مباحث آموزشي عنوان شده در دوره‌ها، دانشجويان را به مشاهدۀ فيلم‌هاي اصطلاحاً زبان اصلي كه متناسب با آموزش زبان است، تشويق مي‌كنند. با اين كار، نحوۀ كاربرد كلمات و جملات را بيشتر درك خواهيد كرد و مفاهيم عميق‌تر در ذهن شما باقي خواهند ماند.

 

براي آنكه در زبان انگليسي به تمام مهارت‌ها (مكالمه، شنيداري، نوشتاري و گرامر) مسلط شويد، قطعاً نياز به تمرين خواهيد داشت.

بهتر است براي مكالمه، يك فرد را همراه خود كنيد تا چالش مكالمۀ خود را با او حل كرده تا ايرادات مكالمۀ خود را به مرور حذف نماييد. براي آنكه قدرت شنيداري شما بيشتر شود، كارشناسان شنيدن موسيقي يا پادكست‌هاي زبان اصلي يا انگليسي را پيشنهاد مي‌كنند.

براي افزايش مهارت نوشتاري نيز مي‌توانيد از نوشتن جملات كوتاه، فعاليت‌هاي روزانه و انشاي يك موضوع جذاب  را در نظر بگيريد.

مطالعۀ كتاب، گوش دادن راديو و اخبار، تهيه يك دفترچه، همه و همه، در فرآيند آموزش شما تاثيرگذار خواهند بود.

مطمئن باشيد! با ادامۀ اين روند و شركت در دوره‌هاي آموزشي ترميك و آيلتس مركز زبان آرماني، آموزش زبان انگليسي براي شما جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

 

مهمترين چالش يا ايراد در دوره مجازي زبان چيست؟

امروزه دسترسي به اينترنت و ارتباط با افراد مختلف بسيار گسترده شده است. شما با داشتن تنها يك گوشي هوشمند يا تبلت، مي‌توانيد از حضور در شبكه‌هاي اجتماعي تا استفاده از اپليكيشن‌هاي كاربردي ديگر، بهره‌مند شويد. اما آنچه ممكن است حضور برخي افراد را در دوره مجازي زبان محدود كند، عدم دسترسي به اينترنت پر سرعت يا پايدار است. در برخي مناطق كشور، متاسفانه دسترسي به اينترنت چندان راحت نيست و بنابراين، ممكن است آموزش مهارت‌هاي مختلف غيرحضوري يا شركت در كلاس آنلاين زبان براي آنها كمي دشوار باشد.

چالش ديگري كه برخي افراد با آن روبرو هستند، آشنايي كم و محدود آنها به رايانه يا گوشي هوشمند است كه البته اين چالش در مركز زبان آرماني با تهيۀ ويديوي آموزشي كاملاً مفيد و با كيفيت، حل شده است. كافي است وارد سايت مركز زبان آرماني شده و سپس در قسمت سوالات رايج، ويديوهاي آموزشي مربوطه را مشاهده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.