معرفي و بررسي دوره فشرده آيلتس

۵۳ بازديد

آزمون آيلتس از درجه اهميت بسيار بالايي برخوردار است. اين آزمون ميتواند تعيين كننده آينده افراد چه در زمينه مهاجرتي و چه در زمينه تحصيلي باشد. براي گرفتن نمره آيلتس هدف، شما علاوه بر داشتن دانش زباني كافي متناسب با اين نمره بايد با نوع سوالات آيلتس، روش ها و تكنيك هاي پاسخ دهي به اين سوالات آشنايي كافي داشته باشيد.

بسياري از افراد به دليل شرايط ويژه و پروسه فشرده مهاجرت ممكن است زمان كافي براي كسب آمادگي قبل از آزمون آيلتس را نداشته باشند. البته همانطور كه در مقالات ديگر هم به آن اشاره كرديم زمان آماده سازي براي آزمون آيلتس بايد متناسب با نمره هدف باشد و در خيلي از موارد شاهد آن هستيم كه داوطلبان با زمان بسيار محدود چند ماهه و با پايه زبان ضعيف خواستار كسب نمرات قوي مثل 7 در آزمون آيلتس هستند كه اگر نگوييم غير ممكن است، بسيار سخت است. آزمون آيلتس بسيار استاندارد و حساب شده است و راه ميانبر يا تقلب به هيچ طريقي براي آن متصور نيست. اما به هر حال در چنين شرايطي، يك دوره فشرده زبان عمومي يا آيلتس مي تواند كمك شاياني در فرآيند آمادگي زبان آموزان باشد.

در چنين شرايطي بهترين نسخه براي زبان آموزان ابتدا شركت در يك دوره فشرده زبان عمومي براي رسيدن به سطح دانشي متناسب با نمره مورد نظر و بلافاصله شركت در يك دوره فشرده آيلتس براي آشنايي با تكنيك ها و استراتژي هاي پاسخ دهي به سوالات آيلتس مي باشد.

براي رسيدن به چنين هدفي، بهترين گزينه دوره هاي آموزش آنلاين زبان آرماني مي باشد. دليل اين انتخاب پروسه شفاف، قدم به قدم و انعطاف پذير اين دوره هاست. براي شركت در اين دوره ها شما ابتدا تعيين سطح شده و مبدا شما مشخص مي شود. سپس با توجه به نمره هدف و مقصد شما، يك برنامه درسي منعطف دريافت خواهيد كرد. هر فرد با توجه به زماني كه مي تواند در روز به مطالعه اختصاص دهد، برنامه درسي اش را پيش مي برد. اين زمان مي تواند يك ساعت يا حتي هشت ساعت در روز باشد و كاملا به شرايط داوطلب بستگي دارد.

در حال حاضر دوره هاي آنلاين زبان آرماني فشرده ترين دوره هايي هستند كه براي آمادگي جهت آزمون آيلتس وجود دارند زيرا داوطلبان قادرند هر تعداد ساعت از روز را كه مايل هستند به آن اختصاص دهند. البته آنطور كه تجربه و آمار نشان مي دهد انتظار نميرود با اين دوره هاي فشرده و در مدت زمان بسيار كم بتوان اختلاف نمره بالايي را در نتيجه آزمون آيلتس ايجاد كرد. اما اين دوره ها قطعا به بهبود نمره شما كمك زيادي خواهند كرد.  آزمون آيلتس به شكلي طراحي شده كه شما با توجه به نمره هدف بايد حتما يك حداقل زمان منطقي را براي آماده سازي قبل از آزمون اختصاص دهيد. هرچند منطقي است كه اين حداقل زمان در افراد مختلف با سرعت هاي يادگيري مختلف، كمي متفاوت باشد.

 

 

 

نكات طلايي آماده سازي براي آزمون آيلتس

 

در زماني كه خود را براي آزمون آيلتس آماده مي كنيد لازم است نكاتي را حتما رعايت كنيد. در ادامه به بررسي اين نكات مي پردازيم:

نكته اول در مورد برنامه زماني مطالعه شماست. همانطور كه مي دانيد دوره فشرده آرماني كاملا انعطاف پذير است و شما خود زمان و مدت مطالعه خود را در طول روز تعيين ميكنيد. نكته اي كه در انيجا حائز اهميت است اين است كه هيچ كس به غير از خود شما از شرايط جسمي، روحي و نوع و سرعت يادگيري شما آگاه نيست. به هيچ وجه سعي نكنيد از شخصي ديگر بخواهيد شما را در مورد زمان و مدت مطالعه روزانه راهنمايي كند زيرا افراد كاملا باهم متفاوت هستند.

برخي افراد با ديدن بهتر مهارت ها را فرا ميگيرند، برخي با شنيدن و برخي با انجام تجربي آن. برخي افراد صبح ها بهتر درس را متوجه مي شوند و برخي شب ها. برخي افراد هنگام مطالعه به موسيقي گوش مي كنند و برخي افراد با كوچكترين صدايي تمركزشان به هم ميخورد. برخي افراد بايد در كتابخانه درس بخوانند و از افراد ديگر انرژي ميگيرند و برخي افراد تنهايي را ترجيح مي دهند و بازده بهتري در اتاق در بسته خود دارند و بسياري موارد ديگر. اين موارد را بهتر از همه خودتان در مورد خودتان ميدانيد، پس تنها كسي كه مي تواند بهترين برنامه درسي را براي شما تعيين كند خود شما هستيد.

نكته بعدي اين است كه ذهن افراد نيم ساعت قبل از خواب و نيم ساعت بعد از بيداري بيشترين ارتباط را با ناخودآگاه خود دارد. جايي كه ايده آل ما براي ذخيره دانش زباني است جوري كه بتوانيم بدون فكر كردن و به صورت اتوماتيك زبان را صحبت كنيم. طبق نظر روانشناسان در اين دو بازه زماني مطالب بهتر در ذهن افراد مي مانند پس شايد بهتر باشد قبل از خواب و بعد از بيدار شدن به جاي چك كردن گوشي موبايل خود كمي لغات زبان مطاله كنيد.

نكته مهم بعدي در مورد توليد دوپامين در مغز هنگام هيجان و خوشحالي و ارتباط آن با يادگيري است. شما مي توانيد جوري احساسات خود را در مورد مطالعه پرورش دهيد و طوري ذهن خود را شرطي كنيد كه هميشه هنگام مطالعه احساس خوبي داشته باشيد و اين احساس مي تواند زمان مطالعه و بازده شما را افزايش دهد. اما چگونه بايد اين كار را انجام دهيم؟

شما كافي است گاهي زمان ها كه احساس خوب شادي دروني داريد كمي به مطالعه زبان بپردازيد. مثلا فرض كنيد زير باران همراه يك چتر در يك پارك زيبا قدم مي زنيد و مطالعه مي كنيد. در اين زمان ذهن شما مطالعه زبان را با احساس خوبي كه زير باران داريد در ذهن شما ثبت مي كند. بنابراين دفعه بعدي كه به مطالعه زبان مي پردازيد به صورت ناخودآگاه همان احساسي كه زير باران داشتيد در ذهن شما پديدار مي شود و شما احساس خوبي از مطالعه خواهيد داشت و از آن لذت مي بريد. اين احساس قطعا بازده شما را افزايش خواهد داد.

نكته بعدي در مورد سنجش خودتان است. آزمون آيلتس با توجه به نرخ بالاي دلار براي خيلي از داوطلبان بسيار گران است. اما چگونه مي توان قبل از آزمون آيلتس خود را در شرايط نزديك به شرايط واقعي آيلتس سنجيد؟ جواب، شركت در آزمون هاي ماك يا آزمايشي آيلتس است. تمام مراكز اصلي آزمون آيلتس اين آزمون ها را به طور مرتب برگزار مي كنند. سعي كنيد قبل از آزمون اصلي دو يا سه بار در اين آزمون هاي ماك شركت كنيد تا اولا به طور كامل با شرايط آزمون آشنا شويد، ثانيا نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد.

 

دوره فشرده آيلتس

 

 

توضيحاتي در مورد دوره فشرده آيلتس و دوره هاي آنلاين ترميك 

 

دوره فشرده آيلتس همانطور كه از نام آن پيداست براي افرادي طراحي شده كه قصد دارند در مدت زمان كوتاهي خود را براي شركت در آزمون آيلتس آماده كنند.

دوره فشرده زبان عمومي و آيلتس آرماني با مديريت مدرس با سابقه و نامي حوزه آيلتس، استاد ايمان مافي و همراهي يك تيم حرفه اي در كشور استراليا طراحي و توليد شده است. در ساخت اين دوره ها از مدرن ترين و بروزترين شيوه هاي تدريس دانشگاه كمبريج و آكسفورد استفاده شده است. دوره ها كاملا فشرده، منعطف و متناسب با سطح داوطلب و نمره هدف مي باشند.

يكي از مزيت هاي مهم و منحصر به فرد اين دوره ها پشتيباني قوي آن است. زبان آموزان مي توانند در هز زمان از روز كه با مشكل يا سوالي مواجه شدند، آن ها را مطرح كنند تا اساتيد آرماني به سوالات آنها پاسخ دهند. اين امكان هم براي دوره هاي آنلاين زبان ترميك و هم دوره هاي آيلتس فراهم است. شركت در دوره هاي آرماني به دليل شيوه هاي تدريس مدرن و پشتيباني حرفه اي، موفقيت داوطلبان را تا حد زيادي تضمين مي كند.

دوره فشرده آيلتس و زبان عمومي به صورت كاملا آنلاين برگزار مي شود كه مي توانند نقش مهمي در صرفه جويي در زمان و هزينه داوطلبان داشته باشند. دوره هاي زبان عمومي آرماني در قالب 16 ترم به صورت مجازي برگزار مي شود و شما پس از شركت در اين دوره ها به سطح دانشي قابل قبولي براي شركت در دوره آيلتس خواهيد رسيد. همچنين به دليل اينكه شيوه تدريس در اين دوره ها به شكلي است كه تمركز اصلي روي مكالمه است، اين دوره ها مي توانند براي افرادي كه قصد تقويت مكالمه انگليسي خود را دارند نيز بسيار مفيد باشند.

 

مشخصات و ويژگي هاي دوره آنلاين آرماني

 

در شرايطي كه مشغله هاي كاري و زندگي بسيار زياد شده و افراد زمان آزاد كمي براي پرداختن به برنامه هاي ديگر دارند، شايد بهترين گزينه دوره هاي آنلاين و البته فشرده آرماني باشد. زبان آموزان مي توانند اين دوره ها را از طريق لپ تاپ يا موبايل دريافت كنند.

در طول دوره تكاليف مربوط به مهارت هاي اسپيكينگ و رايتينگ از طرف تيم اجرايي آرماني به داوطلبان ارسال مي شود و پس از انجام تكاليف زبان آموزان مي توانند تصحيح و تحليل كار خود را از اساتيد دريافت كنند تا از اشتباهات و ميزان پيشرفت خود آگاه شوند.

داوطلبان با توجه به ميزان مطالعه و پيشرفت خود از جانب مجموعه امتياز و رتبه دريافت خواهند كرد. همچنين به زبان آموزان برتر و ممتاز از طرف آرماني جوايزي اهدا خواهد شد. به علاوه در طي دوره وبينارهاي مختلفي از طرف اساتيد آرماني براي زبان آموزان برگزار خواهد شد تا سوالات و مشكلات زبان آموزان به كلي رفع و سرعت رشد آنها بهبود يابد.

 

تعيين سطح زبان انگليسي آرماني

 

از زبان آموزاني كه به مجموعه آرماني اضافه مي شوند در ابتدا و به صورت رايگاه تست تعيين سطح گرفته مي شود. تعيين سطح مشخص مي كند كه شما در چه ترمي از دوره فشرده زبان عمومي آرماني قرار مي گيريد. پايين ترين سطح Basic و بالاترين سطح Upper-Intermediate ميباشد. برخي زبان آموزان كه سطح زباني قابل قبولي دارند مي توانند بدون شركت در اين دوره ها به طور مستقيم در دوره آيلتس شركت كنند.

آزمون تعيين سطح زبان انگليسي داراي هشتاد سوال است كه اين هشتاد سوال  در حوزه زبان عمومي (General English) است و چهل سوال نيز مربوط به آيلتس مي باشد و در مجموع شما بايد در طول مدت زمان چهل دقيقه به اين 120 سوال پاسخ دهيد.

رتبه بندي اين شانزده دوره به اين صورت است كه ترم هاي يك تا چهار مربوط به سطح Elementary، ترم هاي پنج تا هشت مربوط به سطح Pre-Intermediate، ترم هاي نه تا دوازده مربوط به سطح Intermediate و در آخر ترم هاي سيزده تا شانزده مربوط به سطح Upper-Intermediate مي باشند.

دوره فشرده آيلتس

 

نكاتي در مورد برنامه دهي درسي آرماني

 

در رابطه با موضوع برنامه دهي درسي مركز زبان آرماني اينگونه مي توان بيان كرد كه اين مجموعه بر اساس چهار عامل مهم و كليدي برنامه درسي مخصوصي را به شما ارائه مي دهد و اين چهار مورد اساسي شامل نمره هدف، تعداد ساعات مطالعه در روز، زمان باقيمانده تا آزمون و سطح فعلي است.

برنامه دهي درسي هوشمند دوره فشرده آيلتس به اين صورت است كه بهترين منابع آيلتس را به شما معرفي مي كند و همچنين به شما توضيح خواهد داد كه از هر كتاب بايد به چه نحوي استفاده كنيد.

وب سايت آرماني داراي بخشي هوشمند به نام كتاب ياب است و شما با مراجعه به اين قسمت مي توانيد منابع آيلتس را به صورت رايگان دريافت و مطالعه كنيد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه هر دانش آموز برنامه هفتگي مخصوص به خود را دارد و همچنين در درون اين برنامه ويژه به دانش آموز توضيح داده مي شود كه تست ها و كتاب هاي درسي را در چه زماني و به چه شكلي مطالعه كند.

برنامه ريزي درسي هر زبان آموز به گونه اي طراحي شده است كه بين دو عامل اساسي زمان و مهارت تعادل ايجاد شود و وجود همين عامل باعث مي شود كه زبان آموزان درصد موفقيت بسيار بيشتري در آزمون آيلتس داشته باشند.

در نهايت با توجه به مطالب مهم و كليدي كه در رابطه با معرفي، تحليل و بررسي دوره فشرده آيلتس و همچنين دوره فشرده زبان بيان كرديم، شما مي توانيد با مراجعه به مجموعه زبان آرماني دوره هاي آنلاين مورد نظر خود را با قيمتي مناسب و كيفيتي عالي تهيه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.